I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, June 22, 2011

awak kne faham....

awak kena faham...
kenapa saya cemburu tgk awk bahagia bila dgn org lain...
sbb sy sayangkan awk..
cemburu kan tandanya sayang..

awak kena faham...
kenapa saya kadang-kadang merajuk..
sbb sy nakkan perhatian awk..

awk kena faham...
kenapa sya selalu call dan sms awk...
sbb msa tu saya terlau rindukan awk...

awak kena faham...
kenapa kadang-kadang sy buat byk pengorbanan utk awk...
sbb sy nak hidup selamanya dgn awk..

awak kena faham...
kenapa sy selalu minta nasihat dan pertolongan dr awk...
sbb awk kan tulang belaksng saya???

awak kena faham...
kenapa sy slalu ucap terima kasih dkt awk..
sbb sy nak awk tahu yang saya menghargai awak...

awak kena faham...
kenapa saya selalu lambat bila bersiap..
sbb sy bersiap utk menambat hati awk..
bukan org lain...

awak kena faham...
kenapa saya suka sgt mengadu dkt awk..
sbb awk lah segalanya bagi saya...
saya nak awk ja yang tahu..

awak kena faham...
kenapa saya rahsiakan sesuatu dari awk..
sbb sy tak nak awk risau...

awak kena faham...
kenapa saya pergi tanpa memberitahu awk..
sbb mungkin bukan jodoh kita...

sekarang awak faham kan...

No comments:

Post a Comment